Klachtenprocedure

Heeft u een klacht? Om deze klacht zo snel mogelijk op te kunnen lossen, adviseren wij u om telefonisch contact met ons op te nemen.
U kunt zowel klachten over onze producten als over de dienstverlening aan ons kenbaar maken.

Uiteraard is er ook de mogelijkheid om uw klacht schriftelijk in te dienen. Voor een snelle en correcte afhandeling van uw klacht, vragen wij u vriendelijk om de onderstaande gegevens te vermelden:

  • Bestelnummer(s). Dit 9-cijferige nummer vindt u in de orderbevestiging, factuur, en e-mails die u van ons heeft ontvangen
  • Uw naam, adres, woonplaats en uw klantnummer of bestelnummer

U kunt uw klacht onder vermelding van de bovengenoemde gegevens opsturen naar:

Trino
T.a.v. Afdeling Klachten
Textielstraat 46
7575 CA Oldenzaal

Zodra uw klacht is ontvangen, sturen we u een ontvangstbevestiging. U ontvangt binnen 7 kalenderdagen na de ontvangstbevestiging telefonisch of via de e-mail een reactie.

LET OP: Bij een klacht over beschadigde artikelen dient dit eerst voorgelegd te worden bij ons, zodat er in samenspraak besproken kan worden wat de beste en passende oplossing is. Mocht er bijvoorbeeld iets defect zijn wat niet repareerbaar is, dan kunnen wij overwegen om het artikel niet te laten retourneren. Dit bespaart tijd en retourkosten. Bij defecte artikelen welke geretourneerd worden op eigen initiatief zullen de verzendkosten niet worden vergoed.

Leidt het melden van de klacht niet tot een oplossing? Het is voor consumenten mogelijk om een geschil aan te melden bij het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via dit platform van de Europese Unie. Uiteraard doen wij er altijd alles aan om klachten op een gepaste wijze op te lossen en vragen daarom eerst contact op te nemen met ons. Tevredenheid van onze klanten is namelijk altijd onze prioriteit.